Organizacja Urzędu

Drukuj Powiększ tekst (skrót: +) Pomniejsz tekst (skrót: -)

Kierownikiem Urzędu jest Burmistrz. Burmistrz kieruje pracą Urzędu przy pomocy Zastępcy Burmistrza, Sekretarza i Skarbnika, ponoszących odpowiedzialność przed Burmistrzem za realizację swoich zadań.

W skład Urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:

  1. Referat Administracji i Kadr (AiK),
  2. Referat Rozwoju i Promocji Gospodarczej (RiPG),
  3. Biuro Obsługi Klienta (BOK),
  4. Urząd Stanu Cywilnego (USC),
  5. Referat Ewidencji Ludności (EL),
  6. Referat Windykacji Należności (WN),
  7. Referat Wymiaru i Kontroli Podatkowej (WiKP),
  8. Referat Realizacji Budżetu (RB),
  9. Referat Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami (GiGN),
  10. Referat Zagospodarowania Przestrzennego (ZP),
  11. Referat Inwestycji (INW),
  12. Referat Gospodarki Komunalnej (GK),
  13. Referat Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska (POŚ),
  14. Referat Oświaty, Kultury, Zdrowia i Sportu (OKZiS),
  15. Referat Świadczeń Rodzinnych (ŚR),
  16. Referat Informatyki (IN),
  17. Referat Jednostka Realizująca Projekt Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Józefowie (JRP),
  18. Pełnomocnik ds. Realizacji Projektu Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa (MAO),
  19. Audytor Wewnętrzny (AW),
  20. Radca Prawny (RP),
  21. Stanowisko ds. Kontroli Wewnętrznej (KW),
  22. Stanowisko ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego (SOiZK),
  23. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych (OIN),
  24. Stanowisko ds. Przygotowania Inwestycji Miejskich (PIM).

W skład Urzędu wchodzi Straż Miejska (SM), działająca w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych (Dz.U. Nr 123, poz. 779), na czele której stoi Komendant Straży.